Iloista liikkumista

KAIKILLE

Tiedotusasioita:

  • Aikuisten kortit tulevat myyntiin 1.8. klo 12:00 Hoika- jäsenrekisterin kautta. Lue tästä ilmoittautumisohjeet!
  • Lasten ryhmiin ilmoittautuminen alkaa 27.7.  klo 12:00 Hoika jäsenrekisterissä.
  • Varmista jäsentiedotteiden saanti vahvistamalla sähköpostiisi tullut uutiskirjeen tilaus klikkaamalla vahvista linkkiä!
  • Keväällä ostetut 15-kerran kortit ovat voimassa syyslomaan (2020) saakka.

Toimisto avautuu taas Elokuun lopussa!

VIIKKO 34
Ti 18.8. klo 16:00-20:00
To 20.8. klo 16:00-20:00
La 22.8. klo 10:00-14:00

VIIKKO 35
Ti 25.8. klo 16:00-20:00
To 27.8. klo 16:00-20:00
La 29.8. klo 10:00-14:00

VIIKOLTA 36 alkaen toimisto on avoinna normaalisti keskiviikkoisin klo 16:00-18:00 tai ennalta sovitusti.

Lisäksi liikuntakortteja myydään maanantaina 24.8 klo 16:30-17:30 ennen Kunnon Naiset- jumppaa Haanojan Haalilla ja Taiteiden Yössä 21.8. Tempon toimistolla, jolloin toimistolla on avoimet ovet klo 16:00-20:00.

Meidät tavoittaa osoitteesta toimisto@liikuntaseuratempo.fi.
Puheluihin emme heti pysty reagoimaan.

Lapset ja nuoret

Tempo liikuttaa lapsia lähes 20 eri ryhmässä! Tutustu tuntitarjontaamme ja löydä omalle lapsellesi tai koko perheelle sopiva harrastus, jossa punaiset posket ja hymysuu on taattu eikä kukkarokaan kevene liiaksi.

Aikuiset

Aikuisille on suunniteltu monipuolinen kattaus erilaisia ryhmäliikuntatunteja, joista päiväryhmät on suunnattu eritoten senioreille ja ilta-ajat työikäisille. Löydä omat suosikkisi viikko-ohjelmastamme ja haasta itsesi kokeilemalla jotain ihan uutta!

Tapahtumat

Tulossa 120-vuotisjuhlavuoden näyttely ja startti-ilta 25.8. klo 17:00 alkaen.

Kesän tunnit 2020

Tempo liikuttaa laajalla tuntitarjonnalla myös kesällä. Kurkkaa kesätuntitarjontamme tästä!

Kurssit

Järjestämme lyhyitä ja pidempiä erikoiskursseja pitkin vuotta. Tutustu tarjontaamme tästä!

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen lasten tunneille tapahtuu 27.7. alkaen Hoika jäsenrekisterin kautta!

Liikuntaseura Tempo Facebookissa

Liikkuvakouvola.fi

Tapahtumat ja liikuntavinkit: